پوست من و تو 2 !
نوشته شده توسط : عسل

ماسک برای لکه های ناشی از جوش

 

زرده ی تخم مرغ را اول خوب هم بزنید تا نرم و روان بشه ، بعد چند قطره روغن زیتون اضافه کنید ( اگه روغن زیتون زیاد باشه موجب کدر شدن پوست میشه ! ) سپس ، یک و نیم قاشق مربا خوری عسل به اون اضافه کنید !!!! ( این ماسک خیلی جواب میده ، فقط منتظر تاثیر یه شبه نباشید و هر یک روز در میان این ماسک رو استفاده کنید )

یه ماسک دیگه واسه اونایی که لکه ناشی از جوش دارن

سفیدآب نقره را با مقدار کمی آب مخلوط کنید بطوریکه خمیر نسبتا سفتی بدست بیاید ، بعد آن را روی لکه های صورت تون قرار بدهید و اصلا حرکت نکنید فقط هر چند دقیقه یک بار مقداری آب بروی آنها بپاشانید ! و پس از گذشت ۲۰ دقیقه صورتتون رو با آب و گلاب بشوئید ! ( اینم خیلی خوبه ) ( این کار را بیش از هفته ای سه بار انجام ندهید ! )

ماسک برای جوش صورت

ابتدا مقدار زیادی جوش شیرین را با مقدار کمی آب مخلوط کنید ، سپس آن را مانند خمیری بروی صورت تان بگذارید ! و هر چند دقیقه یه بار آب بروی آن بپاشید و پس از گذشت ۱۵ دقیقه این ماسک را بردارید ! و صورتتان را با هر چه که ترجیه میدهید بشوئید ! ( از جوش شیرین برای سفید تر شدن دندان ها نیز میتوان استفاده کرد ! ) ( میتوانید این کار را یک روز در میان انجام دهید ! )

یه ماسک دیگه واسه اونایی که از جوش صورت رنج میبرند

مقدای عسل رقیق شده را با یک حبه سیر رنده شده مخلوط کنید ، مطمئن باشید که جواب میده ! فقط زمان نیاز داره ! ( اگر صورت حساسی ندارید میتوانید هر یک روز در میان از این ماسک عالی استفاده کنید ! )




:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 111
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : 22 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohadeseh در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
ایول این دفعه خوشم اومد !!! همیشه این جور مطالبی بذاری میام سراغت !!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: